سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت استاد پژوهان توانادر سال 1387 با هدف انجام پروژه های شهرساری  عمرانی ، ساختمانی ، سوله سازی و استراکچر فلزی توسط تعدادی از فارغ التحصیلان رشته های عمران معماری , صنایع و مکانیک تاسیس گردید.

شرکت استاد پژوهان توانا در طول این سالها تلاش بسیاری نمود تا خود رابعنوان یک شرکت داری ابتکار و نوآوری و مستقل تبدیل نماید .در این راه چه سختیهای را که تحمل نمود و تغییرات فراوانی را نیز در خود احساس کرد .

شرکت استاد پژوهان توانا با اتکا به رحمت خداوند متعال و تکیه بر قدرت اراده و دانش فنی مدیران خود و بهره گیری از توان طراحان و مهندسین و تکنیسینهای با تجربه در این سالها با قدرت تمام به کار خود در عرصه اجرای پروژه های عمرانی ساختمانی و معماری ادامه داده و در این راه به دست آورده‌های خوبی رسیده است و توانسته رتبه های مورد نیاز در این صنعت را از ارگانهای مربوطه اخذ نماید. و در حال حاضر تمام تلاش خود را جهت ایجاد شهر نو آوران بهگزین برای متخصصین و مبتکرین بکار برده است .این شرکت علاوه برحضور در مناقصات عمرانی متعدد درسراسرکشوردر زمینه طراحی و اجرای تخصصی پروژه های عمرانی و ساختمانی و مشاوره در این پروژه ها امکانات لازم را دارا میباشد و همچنین با ایجاد یک دپارتمان تخصصی در زمینه تامین مصالح ساختمانی نوین و بررسی وارائه فناوریهای روز در بخش شهر سازی نوین ، صنعتی سازی مسکن و مقاوم سازی بناها خدمات بسیاری به انبوه سازان و مهندسان و دفاترفنی ارائه می نماید.

شرکت استاد پژوهان توانا افتخار دارد در طول سالهای فعالیت خود تحقیقات بسیاری را در جهت پیشبرد اهداف صنعت ساختمان و سوله   سازی به انجام برساند و در این راه مقا لات بسیاری را در مجلات تخصصی به چاپ رسانده و طرحهای اجرای بسیاری را در اختیار تولید کنندگان ساختمان مصالح و خدمات قرار داده و به صورت مشاور در این طرحها نقش آفرینی نموده است.

شرکت استاد پژوهان توانا با دراختیار داشتن کادر فنی و مهندسی متخصص و مجرب درچند زمینه اقدام به فعالیت نمود : زمینه صادرات و واردات قطعات صنعتی برای نیروگاه های مختلف کشور از جمله نیروگاههای بادی و گازی و حفاری در زمینه های طراحی ساخت ونصب تجهیزات صنعتی وبا بکار گیری ماشین آلات متنوع وبهره گیری از فضا های مناسب جهت ساخت تجهیزات توانایی انجام پروژه های مختلف در زمینه های نفت وگاز و پتروشیمی از جمله پایپرک ها مخازن تحت فشار مخازن ذخیره لوله های گاز رسانی ولوله گذاری شبکه ساخت ونصب سازه های فلزی ساختمانی تجهیزات هیدرومکانیک مربوط به سد سازی ازجمله دریچه ها ومکانیزم های تیر های بالابر ساخت پل های جرثقیل همچنین ساخت سازه های مزبوط به کوره ها و همچنین تسمه نقاله ها را دارا می باشد.

این شرکت در سالهای 87 الی 90 بعنوان تنها سازنده برج توربین بادی فعالیت کرده و طی چندین قرارداد با شرکت سداد ماشین پیمانکار اصلی ساخت برج توربین های بادی     kw     660 تعداد173 برج توربین بادی شامل         :

     TOP.BOTTOM.FOUNDATION و شامل موتور خانه ساخته و تحویل شرکت سداد ماشین داده است . کلیه این برج ها در سایتهای منجیل و بینالود نصب و راه اندازی شده اند.

این شرکت با توجه به ساختار تعریف شده درون سازمانی دارای بخش های زیر می باشد.

واحد طراحی مهندسی :

مهندسین این شرکت با استفاده از آخرین نسخه های نرم افزارهای متنوع از               قبیل:          -     , Bocad ,SAP , ETABS , SAFE     Staadpro , MS Project , Xsteel , Auto Cad     به نحو احسن نیازهای مهندسی پروژه را که مربوط به طراحی وارائه محاسبات و تهیه نقشه های کارگاهی را داشته وهمچنین مسئولیت ارائه کلیه دستورالعمل ها ساخت ونصب وهمچنین مسئول پیگیری جهت تعیین تکلیف مغایرت ها ی ساخت ونصب ورابط بین شرکت وکارفرما در خصوص موارد فنی پوشش می دهند.

 واحد کنترل کیفیت :

این بخش مسئول انجام بازرسی از مراحل مختلف از جمله بازرسی وکنترل کیفیت مواد اولیه وپس از آن انجام بازرسی وکنترل بخش های برشکاری وسوراخکاری مونتاژوجوشکاری وتست های غیر مخرب وتهیه     WPS,PQR     وانجام بازرسی های رنگ    و پوشش و بازرسی های حین نصب و تحویل نهائی می باشد.

واحد بازرگانی وفروش :

این واحد مسئولیت بازاریابی و عقد قراردادها را داشته و همچنین مسئول تامین وخرید تجهیزات ولوازم مورد نیاز پروژه ها را دارد.

واحد سند بلاست ورنگ:

دراین قسمت قطعات با توجه به مشخصات فنی پروژ ه و با رعایت الزامات فنی وکیفی مورد سند بلاست قرارگرفته و پس از آن رنگ آمیزی قرار می گیرند و پس از تایید آماده ارسال به سایت می گردد.

تجهیزات و ماشین آلات

وجود ماشین آلات متنوع حتی الامکان شرکت را از واگذاری بخش های از کار به سایر پیمانکاران جزء بی نیاز کرده که این امیر منجر به افزایش سرعت و دقت بیشتر در ساخت محصولات و نیز کاهش هزینه تمام شده گردیده است.

دستگاه های مانند دستگاه برش ریلی ،برش پلاسما، پانچ،دستگاه جوش رکتیفایر، دستگاه تراش ، چرثقیل سقفی سنگین ، لیفتراک ،دستگاه جوش CO2، دستگاه جوش زیر پودری دریل رادیال و ...که بخشی از ماشین آلات در حال بهربرداری شرکت می باشد.   

نیروی انسانی :

 این شرکت برای انجام مناسبتر تعهدات قراردادی خود به صورت پروژه ای اداره می گردد وبا تناسب به حجم قراردادها تعداد پرسنل کاهش ویا افزایش می یابد و در هر پروژه افراد مخصوص به آن پروژه تعیین گردیده و مسئولیت آنها مشخص شده ومطابق آن مسئول خواهند بود بدین ترتیب امکان پاسخگویی به کارفرما یان محترم تسریع شده و سرعت انجام پروژه ها نیز بیشتر خواهد بود .

- بخشی از پروژه هائی که توسط متخصص در اختیار این شرکت انجام شده اشاره می گردد .

الف توانائی انجام پروژه صنعتی شامل :

1-طراحی و امکان سنجی شهر تخصصی برای نوآوران و مبتکران

 2-طراحی ، ساخت و نصب تجهیزات مورد نیاز کشتی و سازه ها و شناور های دریایی.

3 طراحی ، ساخت و نصب سازه های فلزی و نیروگاه بادی و گازی .

4- ساخت و نصب توربین های بادی 660 کیلو واتی

5-طراحی ، ساخت و نصب گیتهای هیدرولیکی شبکه های انتقال شامل:

 اسلاید گیت ، رادیال کیت و دریچه های مدولی طرح نیر پیک فرانسه و گیتهای آمیل ، آویس، آویو و دریچه های U.S.B.R

6-طراحی ، ساخت و نصب تجهیزات و سازه های هیدرو مکانیک و هیدروالکتریک سدها.

7-طراحی ،ساخت و نصب شیرهای کنترل شبکه های انتقال هیدرولیک ، آب ،گاز، نفت و صنایع پتروشیمی.

8-طراحی ، ساخت و نصب مخازن ضربه گیر شبکه های آب مشروب.

9- انجام عملیات پایپینگ صنایع.

10-طراحی، ساخت و نصب دستگاه های شات بلاست.

11-طراحی و اجرای لی اوت کارخانجات صنعتی و تولیدی .

12-طراحی ، ساخت و نصب و راه اندازی ماشین آلات خطوط تولید.

13-طراحی، ساخت و نصب مبدلهای حرارتی.

14- طراحی ، ساخت و نصب و راه اندازی پروژه های صنعتی و تولیدی.

15-انجام خدمات انواع جوشکاری برای پروژه ها به روش و     TIG،MIG،MAG،CO2،SM،TM

16- طراحی ، ساخت و نصب قطعات وتجهیزات پتروشیمی .

17- طراحی ، ساخت و نصب و راه اندازی گیتهای اضطراری و سرویس سدهای مخزنی و سد های تنظیمی.

ب : سوابق اجرائی کارهای انجام شده

پروژه های ذیل توسط نیروهای متخصص و مجرب این شرکت که سوابق کاری دراز مدت در شرکتهای آذرآب ، نیرپارس، تعمیرات نیرو،پارس ژنراتور،سداد ماشین و توسعه صنایع نیروگاهی دارند و هم اکنون در اختیار این شرکت میباشند به انجام رسیده است.

.1-ساخت بدنه کوره سیمان.

2-ساخت سازه گنبد مرقدحضرت امام

3-طراحی ،ساخت و نصب تجهیزات هیدرومکانیک و هیدروالکتریک سدهای مارون، علویان، عباسپور، پانزده خرداد، کرخه بارون ، سنگر ،کارون و بوکان .

5- اورهال و بازسازی مبدل های حرارتی نیروگاه نکا و منتظر قائم.

6--طراحی و ساخت اسکلت فلزی با ستون های باکسی و صلیبی جهت سالن های تولید با ظرفیت پذیرش جرثقیل های سقفی 280 تن.

7-ساخت قطعات و تجهیزات اگزوز های توربین گازی.

8-ساخت و نصب استیل لاینینگ و رادیال گیت های سد مسجد سلیمان.

9-ساخت و نصب دریچه های سرویس و اضطراری سد مسجد سلیمان.

10-ساخت انواع چرثقیل های سقفی ، ستونی، دروازه ای، و مونوریل های نیروگاهی تا تناژ320تن از جمله چرثقیل    320تن نیروگاه سد مسجد سلیمان.

11-ساخت و نصب انواع توربین های بادی.

12-ساخت سکشن مخروط و آنتن بلند برج میلاد.

13- ساخت انواع تجهیزات.Pipe Racks

14- ساخت و نصب آبراهه سد مسجد سلیمان.

15- طراحی ،ساخت انواع چرثقیل و سازه های فلزی شامل پروژه بیمارستان رضوی مشهد ،احد پور ،شادگان ، کانکس ملی حفاری ، کانکس مپنا، و...






نوشته شده در  جمعه 92/2/20ساعت  9:7 عصر  توسط مجید رجبیان 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شهر تخصصی نوآوران بهگزین
معرفی شرکت استاد پژوهان توانا