سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرح شهر نوآوران بهگزین شرکت استاد پژوهان توانا با تعریفی نو درجهت پاسخ گویی به افرادی است که صاحب ایده و فکر می باشند . اهمیت دادن به کسانی است که سالها تلاش و زحمت کشیده اند و جزء طراحان و مخترعین قرار گرفته اند ولی متاسفانه به آنها اهمیتی داده نشده است . شرکت استاد پژوهان توانا با ایده و طرح هایی که نیاز به سرمایه 300 میلیون تومان داشته باشند ،‌ آماده سرمایه گذاری بر روی طرح و ایده های تجاری خوب می باشد. جهت ورود به شهر نو آوران بهگزین می بایست صاحب ایده ، طرح ،  تفکر ، خلاقیت  و پشتکار باشید تا شهروند این شهر شوید.
مختصر از برنامه  عملیاتی این شرکت جهت ایجاد طرح شهر نوآوران بهگزین به شرح ذیل می باشد .

1 - اهداف کلان : کاهش بهینه و هدفمند بارجمعیتی صاحبان ایده و طرح کلان شهرها ، ایجاد نخستین شهر تخصصی مدیریتی کشور برای کمک به مدیریت اقتصادی.

    2 - اهداف خرد : کمک به حل مشکل مسکنِ تحصیل کرده های کم درآمد ، احداث دیتا سنتر به منظور ایجاد امنیت اجتماعی واقتصادی برای مخترعین و طراحان

    3 - فازهای مطالعاتی و اجرایی : مکان یابی اولیه برای شهر نوآوران بهگزین ، اخذ مصوبه شورایعالی شهرسازی و معماری ، اجراء پروژه ساخت شهر نو آوران بهگزین در سه فاز مختلف

چشم انداز منطقه ، سرمایه گذاری و اشتغال مخترعین و نوآوران در سه بافت اصلی شهر نو آوران بهگرین

1 - بافت   اداری ، تجاری ، صنعتگری و دانشگاهی

2 - بافت مسکونی

3 - بافت گردشگری ، فرهنگی

آمایش سرزمین ، طرح جامع و زمینه های سرمایه گذاری در چهار حوزه خلاصه می شود .

الف - حوزه اجتماعی  ، ب - حوزه سیاسی ، ج - حوزه اقتصادی ، د - حوزه عمرانی

کلیات طرح و ایده تجاری خود (شامل شرح طرح ، شرح سوابق خودتان و یا شرکت و اطلاعات تماس ، سرمایه مورد نیاز و مدت آن ، نحوه و میزان بازگشت سرمایه ، تضامین و وثایق اصل و سود سرمایه ، قیمت عمده و خرده فروشی محصولات و سایر موارد مورد نیاز هر سرمایه گذار) حداقل 2 صفحه را به ایمیلinfo@opt.co.ir یا به شماره 88681451-021 فکس نمایید .درصورتیکه طرح و ایده شما مورد تایید اولیه قرار بگیرد تماس خواهیم گرفت. این شرکت بر آن است با تمام وجود از آنها حمایت نماید و ایمان داریم با توکل بر خداوند در این راه موفق خواهیم شد.


نوشته شده در  جمعه 92/2/20ساعت  9:31 عصر  توسط مجید رجبیان 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شهر تخصصی نوآوران بهگزین
معرفی شرکت استاد پژوهان توانا